snälla doktorn =)

idag blir det en tur till reumatalogen.

jag har 2 punkter som jag vill få ordnat.

1, jag hoppas att jag slipper kortisontabletterna.
2, jag hoppas att doktorn kan hjälpa mej med, medicin och
högkostnadsskyddsproblemet.

klockan 10 ska jag vara där......bara att hoppas att värderna
från provtagningen är bra......

kräftan
En partner har en del väl valda ord att komma med till en början, men det gör att saker och ting klarnar och ett och annat blir gjort. Ikväll kan du slappna av riktigt ordentlig

hoppas att den partnern är farbror doktorn.......


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ahh du hittade dina gångstavar..haha



Jag ska också till doktorn klockan tio, jag har jobbigt med andningen så jag lär få cortisontabletter.

Men det är ju bara för att par dar!



Hoppas det går bra för dig, håller tummarna, kramen

2009-01-28 @ 08:56:48
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

Hoppas att allt går bra hos farbror doktorn! Du vet att jag är nyfiken på pengabiten då det gäller medicinerna ;)



Själv sitter jag och drömmer mig bort till våren,

längtar så efter att kunna slänga på mig enbart en tjocktröja över kläderna och gå ut i den friska luften. Men, men. Än lär det väl dröja!



Kram Ia.

2009-01-28 @ 10:52:27
URL: http://iadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0