ny vecka

kräftan

Vissa människor fungerar man inte riktigt ihop med.
Idag så kommer en sådan in i ditt liv.

ajajajaj......
idag kommer det någon in i mitt liv, som inte funkar för mej.
är det en morotsmänniska kanske....

jaja, en ny vecka med nya utmaningar, kanske...
vem vet vad den har att bjuda på.

just nu känns det som om jag vill strunta i jobbet, får man det,
kan man göra det, nej......bara att gå dit och säga ja och amen =)

idag har jag min tränardag, det är nog där jag träffar morotsmänniskan =)

ordspråk

Den här veckan kommer att gå fort, i övermorgon är det redan onsdag, sa dagkarln


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha...morotsmänniskor finns det här och där...men jag lär inte vara en av dem :)



Ha en skön dag och go start på nya veckan, Kram

2009-01-26 @ 09:30:06
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: lena

Morotsmänniska!!??

Jag tror jag ska ta en vända till gymet jag med ikväll.Vissa dagar vill man inte alls vara på jobbet:)Men brödafödan måste man ju jobba för:)

Ha det gott, kram lena.

2009-01-26 @ 10:52:58
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0