vad heter du =)

En solig söndag i den lilla stadsparken. På en av bänkarna sitter en stilig ung man och på en annan bänk, ett stycke längre bort, sitter en ung kvinna med sin lille son.
Sonen lämnar sin mamma och larvar iväg fram till den unge mannen.
- Hur gammal är du? frågar pojken.
- Jag är 28 år, svarar den unga mannen roat.
- Vad heter du då? frågar pojken.
- Jag heter Fredrik. Vad heter du själv?
- Jonas. Är du gift?
- Haha, nej, det är jag inte.
Den lille gossen vänder sig mot bänken där mamman sitter och gallskriker:
- Mamma!? Var det nåt mer jag skulle fråga farbrorn om?

Kommentarer
Postat av: Christina

Ha, ha barn kan dom. Ha det gott

2009-02-06 @ 22:25:05
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Herr E

Det lustiga är att det skulle verkligen kunna gå till precis sådär när man har att göra med barn. Fantastiskt!

2009-02-07 @ 01:06:38
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0