otursdag , eller.....

idag är det otursdagen säger amanda..... när hon kom hem från skolan.
idag trillade jag på gympan flera gånger, de hade
längdåkning idag.....
sedan så fick jag så ont i magen, jag var så hungrig......

som ni ser så har amanda haft väldigt otur i skolan =)

hon frågade om jag har haft otur idag.
jag vet inte om jag ska räkna med amanda hemkomst från
skolan =)

hon var så arg, så hon vägrade att komma in, så jag fick tillbringa
en liten stund med att tjuvkika på henne genom ett fönster.
ville inte att hon skulle få för sej att dra iväg.

men hon kom in, och då var allt bra igen =)

idag har jag  varit och fredagstränat, solen har gassat på. så det är skönt.
det är då man ser vilka smutsiga fönster man har =/

nu har ungarna en skolvecka till, sedan börjar deras sportlov.
lennart och robert drar iväg till branäs.

amanda och jag blir ensamna hemma, vi får se vad som ska ske....
bio ska jag



citat
Att bli arg kan ibland vara som att hoppa in i en härligt ösig sportbil, trampa gasen i botten, köra iväg i full fart och sedan upptäcka att bromsarna inte fungerar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Underbart citat!!!! För precis så är det ju S

2009-02-13 @ 16:13:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helena

Ha,ha ja man får låta bli att titta på fönstren.

Stackars dottern, för några är det en riktig otursdag.

Kul citat.

Ha en skön fredag, Helena.

2009-02-13 @ 17:03:30
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmm ibland osar det hett kan jag tro..här har vi alltid sagt att man får sura i fem minuter..sedan är det bra..mmm det har funkat..ha en go kväll nu då du o Amandan..mys o käka lite chips..

2009-02-13 @ 17:26:47
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

bra citat,

otur hon haft lilla Amanda,

hoppas hon har en toppenkväll nu med dej:O)

Nellie kollar på bollibompa rekordbyrån det är riktigt kul:O)

2009-02-13 @ 18:34:40
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0