vardagliga bestyr idag, igen.....suck

kräftan

Det verkar som om du har mycket att tänka på.
Samtidigt har du fullt upp med vardagliga bestyr. Försök att sålla
.

nja, inte mer än vanligt.... det känns som om jag bara vill dra iväg
på en resa just nu.....komma bort från hus och hem, som jag
bor och jobbar i dygnet runt......

men idag som jag ska göra

1, till apoteket
2, städa 2 rum till, sedan har jag gjort klart alla vardagsstädningen
i mitt hus.
3, föräldramöte ikväll för amanda.....så det blir ingen promenad.
mer än det som blir dit och hem, så kan det bli ibland.

jag ska jobba åxå......sedan ska jag försöka
sova en liten stund.....jag försökte igår när amanda
var hemma, det gick inte så bra.

jag hann knappt att somna ett par minuter, så kom hon
och skrek mamma rakt i ansiktet på mej, så jag vaknade
till ordentligt=)  jag tror mina ögon var förskräckt uppspärrade, och
håret var nog åt alla håll........

image378

visst längtar man dit......till blomstertiden, gör inte du det?????


Kommentarer
Postat av: Mia

Klart man längtar, speciellt idag när det snöar för fullt och blåser..men jag får glädja mig åt dina vårblommor!

2009-02-05 @ 11:24:53
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu jäklar har jag fläkt, Marie!

2009-02-05 @ 11:44:50
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pikegirl

Härligt uppvaknande. Då känner man verkligen att man lever och får en puls på 120. Barn förstår inte att mammor vill vakna "långsamt".



Köp en resa och åk till syrran. Jag kan bidra med en krona jag hittade i jackfickan i morse.

2009-02-05 @ 15:10:36
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0