lite att ordna denna vecka

då är det tisdag, idag var dödsannonsen i tidningen...så nu ska
jag ringa och tala om att vi kommer på begravningen på fredag....

sedan ska det ordnas kondoleans, ska inte jag ha en handbukett åxå....

det är lite att ordna så att man går på en begravning, som man ska göra.

min mormor kommer åxå dit, det var länge sedan jag träffade henne.

dagens ordning, toan fixade sej.....det blev ingen träning igår.
och eftersom jag ska på begravning på fredag, så blir mina träningsdagar
tisdag och torsdag denna vecka.

så min bloggrunda kommer senare, fter jobbet.....



ja nu kom jag på att det är tisdagstema, ajdå....får ta den senare idag

Kommentarer
Postat av: Thalina

Underbar bild som jag tycker att jag känner igen.Ha det gott kram Thalina

2009-02-17 @ 08:30:37
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Sexbarnsmamman

Jobbigt med begravning.



Jodu, visst stöde den nakne mig..och han tyckte nog detsamma ;.-)



Idag om jag fotar,ska jag inte störa några nakna män!

2009-02-17 @ 09:57:10
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0