dagarna känns för korta.....

kräftan

Dagarna känns vara för korta för att du skall hinna med allt.
Försök tänka och planera framåt.

dagarna känns inte för korta dom är för korta.
dagar och veckor rullar på, så det är skrämmande ibland.

idag ska jag till apoteket och hämta ut en medicin som har tagit slut.
en medicin som är för min bindvävnadssjukdom.
plaquenil heter den.

det är nog den medicinen som är lite konstig i min samling.
jag har fått för mej att den funkar som malariamedicin åxå, jag kan ha fel.

men i allafall, så är det den som kan vara boven i dramat när jag får mina
feberattacker......men läkarna säger att jag ska äta den ändå, för den
är bra för mej.

idag så har amanda en halv vinterdag i skolan, hon har valt slalom, så
nu är hon snart i backen, lennart följer med, för att hjälpa till.
och jag stannar hemma i företaget och passar telefonen och grejjar.

en låt med stefan sundström kommer här......om man tycker att af ugglas har en
udda stil, så måste nog stefan sundström tillhöra den skaran åxå.
men jag gillar stefan sundström, jag gillar hans texter.

lyssna, och tyck till ni med ???

Stefan Sundström - Nästan Som Reklam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 09:02:59
Postat av: Anna-Carin

Men snälla rara...gillar du honom!

Visst är det tåkigt när medicinen tar slut och man måste iväg,bara för de där burkarnas skull.

Jag äter gabapentin Actavis 1800 mg om dagen mot min fibromyalgi.Under sommar halvåret halverar jag dosen,då hjälper solen till att jag mår bättre.Det du skrev om bindvävs... förklara vad det innebär för en som inte vet :-)

Vi har fått massor med snö och 10 minus grader.Jag har en son som har frilufsdag idag,han ska promemera,bra det att han rör på sig ikylan.

Ha en bra dag // Anna-Carin

2009-02-11 @ 10:07:44
URL: http://www.imsefotovimse.blogspot.com/
Postat av: Anna-Carin

Hej! du har blivit utmanad och det är helt frivilligt.

Hej /Anna-Carin

2009-02-11 @ 10:36:46
URL: http://www.imsefotovimse.blogspot.com/
Postat av: lena

Jag tycker att han sjunger bra!!

Jag blev jätte glad att af ugglas gick vidare till andra chansen:)

Kram lena.

2009-02-11 @ 12:19:16
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

VAd jobbigt med en sådan sjukdom. Och sedan mediciner, det är ju nödvändiga och bra ting. Men ibland vet man ju inte riktigt hur de fungerar...





Men den låten- älskar jag...den är underbar...hur hon till sist får span på sin man...och han också är som reklam!!



Kram på dig!

2009-02-11 @ 19:06:23
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0