trixar och pyntar

här plockas det fram julsaker dag för dag....
jag tar inte fram alla julsaker, för det blir för mycket.

sedan när vi har elvis, får man tänka på vad man ställer fram.
han blir ju nyfiken, på alla tomtar....speciellt de stora.
som egentligen ska stå på golvet....fast det går inte nu.

sedan håller man på med julklappar....trixar och funderar.
vad ska man köpa....undra vad dom vill ha....

amanda ska få en biljett.....som hon får se på i februari.
disney on ice kommer till karlstad.
jag hade tänkt att åka till göteborg med amanda, men detta
är perfect....när de kommer till oss =)

och robert har vi inte listat ut riktigt ännu....men man
har ju några dagar till...att fundera.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Thea och jag ska oxå på disney on ice, vi var ju till göteborg i januari i år och det var helt suveränt!!

2009-12-10 @ 17:13:24
Postat av: Ingrid

Det är mycket som ska fixas i dessa dagar.

Kram Ingrid

2009-12-10 @ 18:28:15
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Thalina

Nu ska det pysslas och donas och så dessa julklappar som man ska köpa.Men mina barnbarn vill hellre ha pengar så de kan köpa vad de vill när rean kommer.Själv är jag inget för klappar,det finns inget jag vill ha.Men pynta tycker jag om att göra och minst 2 amaryllis vill jag ha.Kram Thalina

2009-12-11 @ 08:59:27
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0