höstkänslor

sitter här framför datorn, jag känner för att vandra iväg och köpa mej en
blommande krukväxt............ja, det ska jag banne mej göra.





snart är det slut för blommorna ute, de går på sista versen.
hoppas att hösten blir fin i oktober när det kommer att spraka av färger i träden, får solen skina på dom så tycker jag att hösten kan vara vacker.


 

men blir det mycket vindar och regn då blir det inte kul, jag tror att vi behöver mera sol innan vintermörkret kommer, så tycker ja i allafall.

det finns de som lider av höstdepressioner, som tur så gör jag det inte, har inte tid med det.
 

alla årstider har sin lilla charm, vad tycker ni om hösten ???


 

hösten för mej är, att det blir kallare ute och mörkare på kvällen, man börjar att tända ljus för att få det lite mysigt hemma, i matväg så blir det varma goda grytor, och varför inte smörstekta kantareller på en smörgås, mums, jag börjar att bli hungrig nu =)  jag som inte har kantateller, jo på burk men det är inte samma sak.


 

citat : Hösten är en andra vår, där varje löv är en blomma.

citat: Det är höst i luften. Det är väl inte så konstigt. Någonstans måste den ju vara!

nej, nu måste jag rusa till blomsteraffären..........


Kommentarer
Postat av: Nickan

Hösten för mig är slutet för alla bilträffarna! Mörkt och mysigt, surströmming och kräftor! Häftiga färger i naturen! Alla årstider har sin charm, så det är väl därför man stannar här! Ha dè

2008-09-04 @ 22:29:43
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Soffie

bra citat å va vackra bilder på rosen..

2008-09-04 @ 22:37:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag gillar inte hösten.

Ha en bra dag//Anna-Carin

2008-09-05 @ 08:04:55
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0