kryddburkar

i många år så har jag önskat mej ett helt set av gamla kryddburkar.
men det är svårt att få ihop ett via loppis och sånt, oftast är de trasiga.

men så blev det så att en äldre dam som vi känner, hade ett gäng som hon inte ville ha.
hon frågade om jag var intresserad, tror ni att jag blev glad.
nu är de kanske inte så gamla, men de har några år på nacken ändå.

nu slipper jag att gå på loppisar och kolla , nu har jag en egen.

på en av burkarna står det sagogryn, har aldrig hört talas om det......



jag har dom på en hylla ovanför en gammal skänk, det ser mera gammaldax ut.

idag på jobbet blev det strömavbrott i en timma på jobbet, det var inte bara hos oss, typiskt.
när man sitter vid datorn och jobbar, så blev det helsvart, jag fick smått panik, när
sparade jag sist........jag hade tur, datorn sparade automatiskt när strömmen gick.
annars vet jag inte vad jag hade gjort........ blivit galen kanske, det får vi
aldrig reda på ändå.

men vad gör man på jobbet när allt arbete kräver ström, jo jag gick till blomsteraffären
och köpte lite ljung och silverek, som ska planteras i mina blomlådor, det visar jag en annan dag.
så jag kom ut i solen.... och fick energi istället =)

kvällens saga för amanda blev skönheten och odjuret..... amanda tyckte att prinsen var finast när
han var odjuret =)

nu ska jag slappa lite i soffan innan jag kryper ner i min säng...

godnatt alla.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som en bra dag för dig. Sov gott! säger jag nu...

2008-09-02 @ 21:12:51
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Nickan

Fina burkar! sådana presenter blir man glad för! Ström är nog så viktigt i dagens samhälle! Prinsen var fin som odjur, det tycker jag med!Ha dè

2008-09-02 @ 23:17:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0