typiskt

nu är vi hemma igen, amanda och jag.

tro det eller ej när bussen stannade på torget, då började det att regna, är det
inte typiskt.... och det regnade precis hela tiden, regnmolnet tänkte, nu ska marie
in till stan och handla, det brukar hon inte göra så ofta, jag tycker att vi beställer regn på henne, för
det är hon värd........grrrrrrrrrr

jag handlade allt till amanda på h&m, jag fick ingenting som vanligt, jag
är helt omöjlig.

men vilket kaos det var i klädaffärerna i 2 st var det ombyggnad, det var kläder
överallt och klädställningarna stod jättetätt.
så jag fick ingen ro, när amanda traskar runt bland kläderna, jag var så rädd att tappa bort henne.

när hon var liten så gömde hon sej alltid i affärerna, med flit så jag fick leta efter henne, hon
skulle veta vad jobbigt det var, för när jag ropade på henne så svarade hon inte, fast
hon hörde mej.



ja här är dagens kläder till amanda, det blev mycket rosa den här gången.
fodrad gallonjacka med byxor, 1 par mysbyxor, trosa+linne med snobben på.
boxertrosor med kitty cat på så klart.  3 par fingervantar, 1 st silver skärp, hårsnoddar.
och silver och guld legins......... amanda fick vara med och bestämma.

fast hon ville ha ballerinakläder, men där sa jag stopp, bara praktiska kläder sa jag.

Kommentarer
Postat av: Nickan

Det var mycket fint ni fick till! Visst är det typiskt att det ska regna. Ja att modern blir utan är väl också typiskt! Ha dè

2008-09-06 @ 15:59:30
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Soffie

va mycket fint ni fick tag i,

har ränt runt på obs å letat överdragsbrallor till Nellie men jag hitta inga!

får ta mej en tur till stan imorrn.

må gott

2008-09-06 @ 16:29:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken shopping! L Synd bara att du inte hittade nåt till dig själv...

2008-09-07 @ 09:58:23
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Farmor

Å så fina kläder, väntar att få se Dig i dom,

nu får vi se om Robert får något.

Hälsningar Farmor

2008-09-07 @ 12:43:54
Postat av: Mia

Att det är tjejkläder är lätt att se. Amanda blev nog nöjd med dagen, men mamman då!!?? Varför fick hon ingenting?

2008-09-08 @ 05:46:13
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0