trötter

idag har jag städat amandas rum, herregud säger jag, jag behöver inte säga mer.

när jag la henne i säng, så läste jag en godnattsaga, jag har inte orkat det på ett tag.
det blev askungen, med hennes dumma styvmor och styvsystrar, amanda själv
tyckte att det var mysigt när jag läste, för hennes ena hand var uppe i nacken på mej och killade
och grejjade med håret..........skönt tyckte jag =)

mary poppins börjar att tunna ut, har haft hennes melodi i huvudet hela dagen.
konstigt hur det kan bli ibland.....

och jag bara väntar på att mina tomater ska byta färg från grönt till rött....
är inne och hälsar på "mi casa" varje dag....



spö spö spö, gör mina tomater rö rö rö...........bra trollformel va ???
hoppas att den funkar.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Det är inte lätt att vara mamma många gånger, städning och sagoläsning fast man är trött.

Ja, kanske trollformeln fixar så tomaterna blir röda ;-)

Vad kul det måste vara att kunna skörda egna tomater.

Kram



2008-09-01 @ 22:07:26
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Soffie

å den där trollformeln blir nog bra!!!

gosigt det där med nattsaga det gör jag för Nellie med.ikväll lyssnade vi på Hitta Nemo å kollade i boken samtidigt.

mysigt....

2008-09-01 @ 22:12:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Det blir nog bra att veva spö över tomaterna så de ändrar färg! Barn och sagor är mysigt! Ha dè//Annika

2008-09-01 @ 22:21:44
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0