skräpmat

idag har jag syndat, jag orkade inte laga mat åt mina barn.
hämtade amanda klockan 5 på eftermiddagen, trött och sliten efter
ett långt arbetspass.

så jag hämtade mac dounalds istället, fyyyy på mej =)
kommer jag till himlen nu, vad blir mitt straff ???

citat
Rätt tid att äta är: för en rik man när han är hungrig, för en fattig man när han har något att äta

mina barn klagade inte, de är nog rätt trötta på min enkla mat under veckorna.
det blir mycket pasta, så att säga.
korvar, köttbullar, fiskpinnar, pannkakor, ja vad ska man säga jobbar man långa dagar, så ska
det gå fort, för de står och skriker av hunger, så en porterstek går ju inte an, det tar för lång tid.

som tur är så hjälper  svärmor med lite mat till oss, som vi har i frysen, bara att plocka fram.
ett stort tack till henne, för det spar mycket tid för mej....



Glitter Graphics

Betty Boop Glitter Graphics

Kommentarer
Postat av: Werali

Det är ju fredag och då kan man få unna sig lite skräpmat tycker jag!



Kram

2008-09-05 @ 20:31:40
URL: http://weraliscrappar.bloggagratis.se
Postat av: Moster Karin

Jag vet ingen som dött av lite enklare mat. Då skulle inte vi leva nu. KRAM

2008-09-05 @ 22:35:30
Postat av: Mia

Godmorron! Ibland är det faktiskt riktigt gott med sån mat, tycker jag...Jag kan bli så less på att laga mat :-))

Vad jag bakade? Jo, det blev Brownies och apelsinkaka (till veganer och allergiker), sen blev det en långpannekaka med mandel och så till sist en kanel- och lingonpaj. Inte så många sorter men desto mer av varje sort... L

2008-09-06 @ 07:21:00
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0