ska snart sussa i säng

så nu är det kväller, ska kolla på tv litegrann.
imorgon ska vi till skolan, det är ZASP-dagen..... mina chokladrutor ska
ju säljas.
jag sparade några rutor till de andra i familjen, så lennart skulle
köpa dom tillbaks.....det fick mej en fin idé.
att om någon i familjen vill att jag ska baka något gott så får
de ge mej pengar =)

får se om det blir träning imorgon.....och på måndag ska jag till gyn,
för mina problem.
och till veckan är det 2 st föräldramöten, och infomöte om konfirmationen för robert.
det är allt konstigt att allt ska infalla under en och samma vecka.

Trötthet är den bästa huvudkudden.


så spegelblankt....



undrar vad detta är för en svamp ???

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så vackra höstfoton.

Speciellt det översta där höst-träden speglar sig så vackert i det blanka vattnet.

Och jag tror att svamparna på bilden är bläcksvamp....men jag kan ha fel...

Kram

2008-09-27 @ 22:07:57
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godnatt på dig...eller kanske godmorgon!

Jo, IngerMaryissa har rätt, fjällig bläcksvamp är det!

Snoddaskakor - kärt barn har många namn, och jag bor i Snoddas hemtrakter!

Aldrig att jag skulle ha vågat ha barnkalas med vatten -olyckor har ju hänt många gånger och här med tragiskt slut!

2008-09-27 @ 22:57:07
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud vad skönt att det gick bra på partyt..det är ju lite oroligt... Men Marie, vilka härliga färger du bjuder på, rena klara varma höstfärger, bilder på när hösten är som bäst!

2008-09-28 @ 07:28:22
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0