kvällspromenad

jag bytte ut min styrketräning mot en timmes prommenad.
jag ville ta det lugnt när jag har de dära blödningarna ännu, men imorgon
ska jag ligga i den fina stolen.

hoppas att det bara räcker med hormontabletter, så att de inte ser något annat.
sedan när det har slutat ska jag ringa och få en tid för den förbaskade
cellprovstestet......så jag blir av med det oket.

idag har jag ägnat mej åt badrummet och städat den ordentligt.
sedan har jag höststädat  "MI CASA"  så nu till våren som kommer
ska jag beställa hyllor och andra saker som passar till mitt växthus....



rensat och klart, men oj vad mycket löv det är på marken, men det kommer mera.....



jag gillar de gamla staketet, som jag hittade på vägen hem från skolan.

nu ska jag sätta mej i tv-soffan och kolla på ett avsnitt av mordkommisionen, sedan
bär det i säng........amanda har inte somnat ännu, hon springer fram och tillbaka, hon
ska berätta allt möjligt onödigt.......jag blir snart galen.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Håller tummarna för dig imorgon.

det är verkligen inte så roligt läkarbesök.

och det är ju alltid oroligt när man ska ta dessa prover, precis som mammografin.

Vilka fina bilder, och bilden på de så vackra höstträden.

Ha en bra fortsatt kväll.

Kram





2008-09-28 @ 22:10:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0