hej

godmorgon på er...
amanda och jag är vakna, de andra sover de.......hmmm.

idag ska vi ju till skolan, klockan 12 startar de, så det blir att göra sej klar, om
några timmar. och dra iväg.

vad har ni för planer idag????

och fint väder ser det ut att bli, solen lyser på, fast min väderstation visar att det
ska bli regn, men det är klart regn måste det bli någon gång.....regna kan det
göra på natten när jag sover ; )

ordspråk
Det är fler vardagar än söndagar i veckan.



vi får se om jag får något i kameran idag......

Kommentarer
Postat av: Mia

Mina planer för dagen ser ut så här: Lyssna på "Godmorgon Sverige" i P1 (nu); stryka tvätt (under tiden jag lyssnar); ut i naturen; till köpcentret A6 - vill finna ett par långbyxor o något halvsnyggt till; städa litet. Funderar mer o mer vad som ska med i resväskan om 1½ vecka när jag ska åka iväg på treveckors-semester. Får se om planeringen håller... eller om programmet förändras under dagen, inte alltför ovanligt att det gör det!

2008-09-28 @ 09:35:09
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åh...ha det så bra o lycka till med försäljningen...ja du vet här är det full rulle..bakar städar ..jobbar i trädgården...nu ska jag ut på powerwalken..

2008-09-28 @ 14:22:21
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

har varit på tipspromenad på skutberget,härligt och svårt..

hopas din söndag varit jättebra!!!

2008-09-28 @ 16:33:46
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0