cirkuuuuuuuuus

   att det ska vara cirkus på morgonen.
robert har redan skrikit åt mej, fast han bad om ursäkt så blir man ledsen att
det ska behöva vara så.
jag blir galen på honom, han krånglar med kläder på morgonen, då skrek han
att varför tvättar du inte varje dag, och vad tror han att jag gör.......

Rolling Eyes


jag svarade honom ,att du är snart 14 år, det ligger kläder i ditt rum som ska ner till
tvättstugan, kommer de inte ner dit, så blir de inte tvättade.......grrrrr.
 Grrr 
  
amanda krånglar om sina kompisar, hon går i första klass, och då
är det så att vissa dagar är hon och hennes kompisar världens vänner, sedan
kommer andra dagar när de inte är det. och då är hon utanför, som hon säger.
jag vet att det är så i den åldern, men hon vill att jag ska tycka synd
om henne, men det har jag inte tid med på morgonen..........gnata på mamma det kan de.
Hmm 2

nu är det inte så här varje morgon, men idag var det cirkus.....




här har vi våran lilla badplats, ser kallt ut,  klarälven ligger jättenära oss.






Kommentarer
Postat av: vivan

Jag har bott nära Klarälven när jag bodde i Forshaga 1966-69...vi fiskade slom minns jag...

trevlig helg! kramiz:)

2008-09-12 @ 18:15:54
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0