mina tankar

mitt dagens horoskop

kräftan
Du vill vara ensam med dina tankar. Du är inte deppig; du behöver bara en lugn stund för dig själv.

ja, vad säger jag om detta, jag börjar faktiskt att börja fundera, för om ungefär
en vecka ska jag operera mitt öra.....så jag börjar att få fjärilar
i min mage.....

det finns risker för det ingreppet.......antingen blir min hörsel mycket bättre...
eller lika dålig hörsel som jag har.......eller sämre eller helt döv...
och jag vet inte hur resultatet blir på ungefär en månad efter operation.
så jag har en lång väntan där.......nu har jag redan gjort den operationen på
andra örat, så jag vet vad jag har framför mej, men jag är nervös ändå....

och en vecka innan operationen, får jag inte använda min hörapparat
på det örat, det kommer att bli jobbigt....för jag hör nästan inget på det örat.

så jag kommer att ha många funderingar i några veckor framöver....



här har vi en liten ängel som jag har målat....den är gjord av keramik.
och målningen kallas för kallmålning, det är kul........
men min dröm är att gå på målarkurs, skulle vilja lära mej att skissa
och måla tavlor.......det får bli när barnen är mera självgående.....

citat
Jag har berättat det för en ängel i himmelen,men nu måste jag också säga det till en ängel på jorden.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Tror din ängel kommer att vara med dig när det blir dags! Blir det smärtsamt också?

Kan ju vara på två vis när man redan gjort det en gång....Är på jobbet just nu men vi skrivs sen!

2008-10-20 @ 11:30:27
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: p

Det kommer säkert att gå hur bra som helst..blir nog som det var tänkt !! Kram på dej =)

2008-10-20 @ 16:43:12
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Anna

M mmmm det är inte lätt du...det verkar som om du är hårt prövad...ska tänka mycket på dig och känner att det kommer gå bra...du vet vad duktiga läkarna är nu förtiden...rynkar min panna...och sänder dig all min värme..känns som om du behöver det..kram från Anna

2008-10-20 @ 17:43:58
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Jag är också en kräfta, och ja ibland kan dessa horoskop stämma.

Från mitt hjärta jag hoppas att operationen går bra, och att åtminstone inte hörseln blir sämre.

Ja, kan tänka mig att du kommer att ha en del funderingar de kommande veckorna och att du känner dig nervös inför operationen.



Vilken söt ängel på bilden.

Det låter så intressant att gå på målarkurs.

Min pappa målade fina tavlor, och min yngre bror och syster var mycket duktiga på att teckan.

Själv har jag bara gjort ett par saker, men inte provat så mycket.

Ha en bra fortsatt kväll och dag imorgon.

Kram

2008-10-20 @ 22:45:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0