dåligt blodvärde igen =(

sådär nu är dagen till ända........

det gick bra att ta prover imorse de hade det i datorn, som tur var....

och på öronmottagningen idag har jag gjort hörseltest, sedan fick jag träffa doktorn.
och det är han som ska göra ingreppet den 4:e november....

han sa att från måndag så får jag inte använda min hörapparat, eftersom
det är det öra de ska operera, det kommer att kännas, när min halva hörsel
försvinner då, när jag inte får ha den.....

vi gick igenom vad jag äter för medeciner och sånt, helt plötsligt
sa han, att han tyckte att jag såg blek ut i ansiktet........jaha, gör jag sa jag......

jag berättade att jag tagit prover på morgonen som ska till reumatalogen....
han gick till datorn och fick fram dagens blodvärde på mej....

hmmm....sa han du har lågt blodvärde ser jag, den ligger på 110 nu......
jag suckar, neeej är det på väg ner igen sa jag.
så det blir järntabletter nu, för att få upp mitt blodvärde inför operationen....

och jag frågade hur jag får jobba efter operationen.....de första dagarna ska du inte jobba.
sedan får du jobba litegrann,om det är ett stillsamt arbete.
men att jag själv ska känna efter hur jag mår.....  får ta en dag i taget....


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Halloween Comments

Kommentarer
Postat av: Ninni

Stackars dig som har så lågt blodvärde..du har inte känt dig trött och yr??



jag är lyckligt lottad har över 150 i värde!



Det är nog för att jag är sååå förtjust i rödvin..haha

Klarar du av att jobba utan hörapparaten?



Kram kram

2008-10-23 @ 18:21:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad bra att det gick bra med proverna trots det borttappade papperet .

Och håller tummarna för att operationen går bra.

Kram

Ps. Kul bilder :-D

2008-10-23 @ 23:11:44
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0