varulven tallrotsmarie

kräftan

Just nu påverkas du mycket av din egen planet Månen. Din intuition är som starkast när du har den här påverkan. Det blir nästan som om du kunde läsa andras tankar.

vaknade mitt i natten, och kunde inte somna om, typiskt.....
då kom alla tankar som jag försökte mota bort, för jag
vet börjar man att fundera så är det kört.......
små problem blir enorma på natten.

jag försökte att räkna in alla fåren, de säger att det är tröttande, men
det hjälpte inte, fåren lyssnade inte på mej, de sprang skrämda
åt alla håll när de såg mej, grrr......

det kanske är månen som är dum, om jag ska tro på horoskopet, så
påverkas jag av månen nu, jag hade en mystisk känsla att jag ville resa mej upp
i sängen och börja yla.....inatt, så det stämmer nog.

så se upp alla ni där ute varulven tallrotsmarie är i farten.......
blir ni rädda ????

Alchemy Gothic

Free Photos Wolves Angels Fairies Gothic Celtic Alchemy Photos Glitter Graphics


Kommentarer
Postat av: Ninni

Man hallå yla får du göra när det är fullmåne!



Har du ont på nätterna för det kan ju ge konstiga drömmar.



Ha en bra dag var rädd om dig, kramen

2008-11-07 @ 10:28:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det där känner jag till allt för väl.

Mitt bästa tips om man inte kan somna eller somna om är att lyssna på en ljudbok. Är den inte för spännande så är det till slut oundvikligt att somna.

Kanske inte skulle vara så bra för dig just nu med tanke på operationen men när du är bra igen :)



Hoppas du känner dig bättre i örat och får en skön fredag.

Kram

2008-11-07 @ 11:52:33
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com
Postat av: Inger Maryissa

Ja, nu blir jag skraj :-D

Oj, är det fullmåne på gång igen...

Bäst att man passar sig då :-D

Bra att bli förvarnad :-D

Kan tänka mig att det är ett jobb med fåren, och mer ju mera timmarna går

då de bara springer omkring och innan de lyckas bli räknade... :-D

Hoppas du får ordning på dem nästa natt,

men om varulven kommer ock skräms så kanske de skyndar sig att bli räknade och får komma in i den trygga fållan.

Kram

2008-11-07 @ 14:40:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna

Näää jag blir inte rädd för den där goa Marie..hon är ju bara så härlig hon..kram på dig..och du...på natten ska man tänka att det är bara då problemen är större än vanligt..sov gott tänk på mig vet ja..du vet Anna på Garden då sover du så sött rosenrött o sött..ha ha..

2008-11-07 @ 18:55:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Rozie

Fullmåne??? Är det DÄRFÖR jag börjar bli så hårig och lurvig? Ja, dååå förstår jag!

Yyyyyl!

2008-11-07 @ 23:25:09
URL: http://ruggugglan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0