vart är inspirationen

kräftan
Behöver du ny inspiration i din vardag?
Pröva att tillföra något, som är helt annorlunda - om än bara för en period.


just nu behöver jag inspiration.......jag har en stor stryktvätt, som jag måste ta tag i.
måste få bort viktiga göra saker, innan operationen.
jag vet inte om jag kommer hem samma dag.

så jag måste packa amandas gympapåse den måste hon ha med på onsdag.
är inte jag hemma, så vet inte lennart det, han har noll koll när de har
gympa och sånt......och läxor.

och jag vet inte hur jag kommer att vara efter ingreppet, jag får inte lyfta något
i början, jag kanske kommer att bli yr, eftersom balansorganet sitter i örat.
jag kommer inte att sova mycket på nätterna, jag kan inte ligga hur som helst......

nej, nu ska jag gå och stryka kläder och tvätta undan smutskläder åxå..... men
min inspiration är borta :)





Kommentarer
Postat av: Nickan

Ja det är mycket man ska göra så familjen klarar sig 1-2 dagar, inte lätt att vara "spindeln i nätet"! Fast jag tycker det är en otrolig fart på dig! Själv så har jag en mycket begränsad strykhög(inget stryks här förutom gardiner och dukar!)Ska fösöka göra en insats här i helgen, vi ska även åka på den årliga kyrkobesöken och tända ljus hos våra avlidna anhöriga och vänner! Ha dè

2008-11-01 @ 11:08:29
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: myran

känner igen mej med denna strykning, som tur är hjälps jag och tjejerna åt med den, när du skall opereras kommer det att gå bra, kanske inte blir så strukturerat men inte katastrof..

jag var borta under veckorna och pluggade när flickorna var 4 och 7 år det jag minns väldigt väl var klädsel´n dom hade när dom hämtade mej vid tåget... ha en bra lördag :)och lycka till med op

2008-11-01 @ 11:21:26
URL: http://mcmyran.blogg.se.
Postat av: Ninni

Stryka är hur tråkigt som helst...bläää!



Usch det låter som om din operation blir lite jobbig!

Ja lägg du fram gympapåsen..haha.



Sicken liten fräckis du hade här nedanför fniss

Ha en skön lördag..kramen

2008-11-01 @ 12:05:16
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

En så vacker gul ros !

Kan tänka mig du har en hel del att göra och fixa innan operationen.

då du antagligen måste ta det lugnt efteråt.

Håller tummarna att operationen blir som du önskat och förväntat dig.

Kram

2008-11-01 @ 16:55:25
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ammi

Jag vet hur det är, slet som ett djur innan min op, efter op ringde jag t o m hem för att påminna om saker, och nu, nu är det meningen att jag ska tat lugnt och rehabilitera mig, men pyttsan det är samma slit igen-"du är ju ändå hemma" säger min man!



lycka till med op:en, hör av dig sen när du är hemma om du bara vill sitta och töla en stund.

kram

2008-11-01 @ 20:21:18
Postat av: Mia

Lycka till med både stryktvätt och operationen!

2008-11-01 @ 20:34:21
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0