usch, nu är jag grinig.....

nu är jag trött, har sovit ännu sämre inatt.
jag vaknar varje gång jag är på väg att
ligga på det opererade örat....

sedan har jag legat och bitit ihop käken så jag är öm i tänderna.

och konstig i magen är jag, men man kanske blir så efter en
nedsövning......

sååååå där nu börjar jag att bli grinig.
inne på tredje dagen nu, med att inte få tvätta håret, man känner sej
 väldigt ren däruppe.........

nej nu vill jag inte skriva mer.....kommer tillbaks när jag är trevligare idag =)


Kommentarer
Postat av: lena

Tycker så synd om dig,hoppas att du blir på bättre humör:)Ha det fint, kram lena.

2008-11-06 @ 09:59:08
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Oj, vad jobbit att inte kunna sova, och kan tänka mig att du är trött.

Tyvärr så blir det oftast mer eller mindre besvärligt efter en operation.

Och kan tänka mig att det är inte kul att inte få tvätta håret.

Men vem vet...kanske håret mår bra av det...? ;-)

Och du...även om du är grinig, vilket du har rätt till att få vara,

så är du trevlig i alla fall.

Kram

2008-11-06 @ 14:11:43
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0