söndag

kräftan
Gör nånting kul tillsammans med barn.
Nära relationer står i fokus. Du tänker i praktiska banor.


idag ska det handlas. solen skiner här hos mej, så jag ska passa på
att ta mej en promenad i solen.....få solenergi, jag behöver det......

ska försöka att få igång mej.....om några veckor kan jag börja med
styrketräning lite lätt igen.

men jag är lika trött ännu.... det har nog hänt för mycket under hösten.
det kommer ikapp mej nu.

jag kan berätta att allt var normalt med cellprovet.....ett problem mindre.
nu är det bara att vänta till februari, då ska jag tillbaks till gyn, då
de ska se om cystorna är kvar.
och reumatalogen har jag kvar och mina kortisontabletterna......dom vill
jag inte äta i all evighet.



blå himmel idag

Kommentarer
Postat av: Ninni

Skönt att du fick bra besked på gyn!



Inte pilla i örat.haha jag är precis likadan kan inte låta bli att pilla på sånt.



Hur reagerar du på cortisonen...har du gått upp i vikt??

Nää det kan inte vara bra att äta hur länge som helst...det kan ju ge benskörhet..kram på dig

2008-11-16 @ 10:17:04
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ammi

Och nu regnar det...inte länge solen va framme här i dag....vad skönt att cellprovet var bra! och snart är du i gång ordentligt, men tat lugnt! själv ska jag börja jobba i morgon efter op som jag gjorde för 4 veckor sedan, jag får dock börja på halvtid...skööönt

Thea har varit jätteförkyld nu i veckan men jag hoppas hon kan gå i morgon annars får mormor komma...förresten, jag har lagt ner min blogg...

kram

2008-11-16 @ 11:25:52
Postat av: soffie

tyvärr övergick det vackra vädret till småregnande,trist!

hoppas att cystorna har försvunnit och att du kan slippa kortisonet,kan man det eller blir du jättedålig då?

kramen

2008-11-16 @ 17:41:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nickan

Här har det varit mulet hela dagen! Jag tror du och jag har kört slut på oss lite i höst. Vi får helt enkelt försöka heala oss under vinter. Vi måste ju vara "fit for fight" när sommaren kommer! Måste ta bort en massa "måsten" och försöka hinna kapp här hemma så jag slipper ha dåligt samvete jämt, det tär det! Ha dè och du, sätt dig själv först någon gång, för det är du värd!

2008-11-16 @ 22:56:25
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0