ordning på tillvaron

kräftan
Du vill få bättre ordning på tillvaron,
både hemma och på jobbet.
Se till att skaffa rätt redskap.

Mmmmmm,ordning i tillvaron, jag håller på med det idag, städar och tvättar
rent prydnadssakerna i tv-rummet......

jag försöker att skapa ordning i min tillvaro nu.....men jag vet
inte det rätta redskapet.......jag har inte hittat nyckeln till mej själv, ännu....
jag letar.

men jag måste få säga att den här hösten har inte varit någon lek.....
mår man dåligt, så orkar man inte städa så noga.......

nu har mitt blodvärde höjt sej till något som är rekord för mej. den ligger
på värdet 123..........jag knaprar järntabletter ännu,
men jag vet att så fort jag slutar med dom, så sjunker det blixtsnabbt.....
så jag känner mej piggare, och att energin är på gång.....

och kortisonet skulle jag minska till 1/2 tablett om dagen.....det kanske
ordnar sej där med.....

då är det bara cystorna som jag inte vet om de är kvar eller ej, ska till
gyn i februari någon gång, har inte fått någon tid ännu, allt är ju så
långdraget........skulle bara fattas att man inte har fått magkattar åxå.
har aldrig testat det.......varför inte.........

nej nu måste tallrotsmarie ordna upp tillvaron lite........


Kommentarer
Postat av: Mia

Magkatarr, ja då har du väl fixat hela kittet sen... ;-)

Nä, bevare oss väl, hoppas du slipper det!

2008-11-22 @ 10:58:26
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nickan

Det är skunk när kroppen inte är grej! Tar både kraft och tid. Hoppas du kommer igång igen snart, så du slipper lägga en massa energi på sjukdommar. Hur är det med örat, hör du bättre? Ha dé

2008-11-22 @ 13:02:41
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kul att du också är Kräfta precis som jag.

Ja, jag skulle nog behöva lite bättre ordning i tillvaron...får väl försöka sätta igång ;-)

Men som du skriver det är svårt att orka om man inte mår bra.

Hoppas du får må bättre snart och att även cystorna är borta.

Kram

PS. vilket så vackert foto

2008-11-22 @ 14:25:20
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anna

Jepp ordna det meddetsamma Marie...det är ju snart jul och vi ska vara så pass raska då du o jag ju..du det kan vara jobbigt ibland..det ser jag..massor av kramar från Anna..

2008-11-22 @ 15:18:30
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0