nu börjas det

nu är det dax att krama ur ungarna vad de önskar sej i julklapp....

robert önskar sej pengar, visst det är ju bra men, lite trist, så
där får man kolla på spel och pingisprylar och kläder.....

vi har fått ett gäng med leksakstidningar från olika företag som br.....
amanda har gjort massor av ringar, för många ringar.......
hon vill ha massor av leksaker hon.....

som om det skulle inte finnas leksaker i hennes rum, det bara
dräller av leksaker där.......jag är allergisk mot leksaker.....

oj vad många ord av leksaker det blev ;)

och det är inte bara tallrotsmarie som klurar ut vad som ska köpas,
det är flera som frågar vad de önskar sej.....det är mormor och farmor,
och faster och moster och och och och................ack ack ack säger
jag till slut.........



bild från liseberg , när vi var där för några år sedan......

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du vet vi köper nästan inga julklappar längre..så pass bra. Kidsen är stora o köper det dom vill ha. En ny dator får jag..och det vill jag ha :) bloggdator a la big :D ja du vet på landet...där blir jag alltid så lycklig. Hela huset är sommar även om det är snö o kallt. Inne finns ljuset o sommaren..eftersom vi verkligen ser till att inreda somrigt där..ja ja men nu är det snart jul o då fokuserar vi väl på det ett tag..m mm Lisebergsjulen är great...var där förra året..

2008-11-23 @ 20:32:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ammi

Jo du, Thea har också gjort en massa ringar och kryss!! det är ju bara Tobba och jag som köper julklappar till henne, mormor o morfar köper några också, men det blir ju lite extra från oss..jag har nästan köpt alla redan!! ganska bra saker ...tror jag....ha det!

2008-11-23 @ 20:51:04
Postat av: Ulla

Godmorgon! Barn/ungdomar brukar inte ha några problem med vad de vill ha för något i julklapp L Vi var på Liseberg igår. Vi sjöng allsång med Lotta, Frank Ådahl och LaGayila Fraiser. Ha en skön måndag!

2008-11-24 @ 07:20:29
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det är ett evigt pussel och pyssel... L

Men det ingår ju i den här tiden.

Härligt bild från Liseberg, nåt jag aldrig har fått se... :-)

2008-11-24 @ 07:21:10
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0