nu är jag färdig

nu är jag redo för morgondagen....
håret är tvättad för sista gången denna vecka.....imorgon
blir det att gå upp tidigt....kanske hinner jag att dra iväg ett
inlägg innan jag åker till sjukhuset.

jag har packat med lite grejjer ifall jag blir kvar en natt.
alla mina medeciner ska med åxå.

hoppas att jag får sova inatt, man brukar sova konstigt när man
vet att det är något ovanligt på gång nästa dag.

hoppas att det inte drar ut på tiden när jag ska operera mej.

nej godnatt på er, nu ska jag gå och lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Önskar dig lycka till imorgon, och att operationen blir som förväntad.

kan tänka mig att du känner spänning inför det hela, men hoppas du lyckas sova gott inatt i alla fall.

Kram



2008-11-03 @ 23:15:08
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Lycka till i morgon! Vi hörs när du är på benen igen! Ha dé

2008-11-03 @ 23:32:29
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0