jag sa stick du stygga varulv, för du finns inte....

idag tog jag bort bandaget som jag hade runt huvudet.
så nu har jag bara en svart lapp för örat som skydd.

det var sååå skönt att få bort den för det skavde på örat, det var lite torkat
blod så att säga...jag kunde inte se hur det såg ut, lite svårt att göra det.

varulven från inatt har stuckit..... jag sa stick du stygga varulv, för du finns inte......

idag beställde vi en familjepizza med halva salami och andra halvan med
salami och räkor.......
så jag tog mej en liten bit med vitkålsallad till, det var länge sedan
jag åt pizza....

knarrandet i örat har gett sej, det knastrar lite ibland, skönt för
det har varit jobbigt med att ha ljud i skallen hela tiden.

nu under helgen har de julmarknad i mårbacka där selma lagerlöf
är född, det ska var fint där...... hade gärna velat dit, men nu går det inte.
får bli ett annat år....det kommer flera julmarknader här i karlstad.


Kommentarer
Postat av: Mia

God morron, hur känns det i huggtänderna idag? ;-)

Vet preciiiis hur det känns att vakna så där mitt i natten och börja fundera på saker o ting, hugaligen!

Så skönt att se att du blir bättre L

2008-11-08 @ 07:19:33
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nickan

Jag håller också på att titta på olika Julmarknader, skulle vara kul och åka på olika ställen! Vi har en stor och fin julmarknad här på Jamtli i Östersund. Jag är så spänd på hur operationen lyckades! När vet man det? Ha dè

2008-11-08 @ 10:52:59
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Skönt att örat blir bättre. hade vätska i örat i sommras och det var ett hemskt bubblande och knastrande. Du har det garanterat tuffare så jag hoppas du snart är återställd.



Kram

2008-11-08 @ 20:53:42
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0