ändra inställning

kräftan
Kan du förbättra ditt jobb på nåt sätt nu?
Du kanske behöver ändra inställning till vissa saker.


ok, nu ska jag ändra på mej och min inställning till arbetskamraterna......
det har gått hett till där.....jag har kanske använt
för många brutala saker, blåslampan var kanske i överkant.

men den har jag lånat ut till matmia , hon behövde den en dag
när hon trasslade in sej i de dära datorsladdarna.......

sedan har jag skickat räven och varulven i karantän, det
visade sej att de hade fått en lindrig släng av rabies........
de började att tugga fradga.........och de blev väldigt upphetsade
av våldsamheten........ och det var nära att jag åxå började att dregla...

så jag är på väg att bättra mej för denna gång.

annars har jag bara amandas rum kvar att städa.......jag städade
en skrivbordslåda igår, sedan var jag helt slut.......det var så
mycket grejjer där i så det tog lång tid innan jag nådde botten på lådan...
jag förstår inte hur hon kan rota till det så........


wilma funderar hon med.............

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Nu tassar jag in lite försiktigt, vill inte väcka den ulv som sover...

Ja, jag tycker också att det känns bra att jag får komma iväg fort! Även om det är gruvsamt...

Hur mår söta örat?

2008-11-27 @ 08:22:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herre gud som du städar...... å städar..... å städar.... å städar....

2008-11-27 @ 09:59:32
Postat av: Mia

OJ! Det är INTE jag som skrivit den förra kommentaren, fast man kunde tro det! S

Ja kära nån, vad ska man säga om det där horoskopet...är det inte det ena så är det det andra. Kanske du tog i lite för mycket, ja.... ;-))

2008-11-27 @ 12:30:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det är jätte enkelt, att rota till det sådär alltså. Jag är expert på området ;)

2008-11-27 @ 14:14:04
URL: http://www.pikegirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0