landssorg??? och mors dag...

har vi landssorg, ska jag ha det nu, eller????
jag kollade inte hela schlageryran igårkväll, läste i aftonbladet idag, att
det gick inte så bra för sverige.

var det rätt låt som vann????        vilken var eran favorit????

amanda var vaken, längre igår, hon kollade på schlagern tills charlotte sjöng, sedan
gick vi och la oss.
amanda tyckte alla låtarna var bra, hon sa nog så för att hon tyckte, att det var mysigt att få
vara uppe längre på kvällen.

idag är solen framme, ska plocka lite här hemma, och träna i eftermiddag.
nu till veckan ska jag boka tid för klippning och slingor, mitt hår växer, för fort....

men vet ni vad, det är mors dag  idag.......undrar om mina barn har koll på det???
undrar vad jag får, eller inte får?????


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får nåt bra... ;-)

Jag hade nöjt mig med en kram, eller nåt!

2008-05-25 @ 10:10:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ammi

Lycka till med skraplotterna, själv blev jag bortglömd.......

2008-05-25 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0