gycklare

idag är lennart ända bort till töcksfôrs för att fota barn.
han fick åka halv 7 imorse... töcksfors ligger väldigt nära norska gränsen.

idag ska amanda ta med en kompis hem efter fritids, det har hon tjatat om
hela morgonen.

jag har sån lust att börja röja och slänga saker, som man aldrig använder.
de tar för bara en stor plats i mitt liv, det blir svårstädat, tycker jag.
sådan humör är jag på nu, säkert åker något som man behöver
längre fram, då står jag där och förbannar över mej, varför jag slängde det.

amandas rum går det inte att rensa när hon är med....där får jag passa på
när hon är inte hemma. hon ska ha allt kvar, även nerklippta papperslappar, skräp
säger jag.
i roberts rum, har han inte så mycket som han har växt ur, är man snart 14 år.
då är det mest spel till dator som han har, mera lättstädat där.

sakerna gycklar mej.......på tal om gycklare, så köpte jag blommor som heter så,
gyckelblomma.
de har massor av olika färger, jag ville ha alla, jag kunde inte bestämma mej, alla ville
med mej hem, men det går ju inte =)

image422

här har vi en gyckelblomma som fick följa med mej.... ok, sa jag, de pratade med mej, hehe

image423

en annan gycklare som hamnade i blompåsen, blomman hoppade i själv....... utan att jag visste
om det, vilka rackare till blommor. jag börjar förstå, varför de heter så.

image424

här har vi många på en gång, de är så fina, har aldrig haft sånna i min ägo,får hoppas att
jag klarar dom, så att de kan bli mina favoriter nästa år med ....

hoppas att ni har det bra i det avlånga landet

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej!otroligt fina blommor.Ska de stå i kruka ute?

Ha det bra//Anna-Carin

2008-05-15 @ 14:58:32
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Mia

Haha, det ser ut som om den fläckiga räcker ut tungan åt dig! L

2008-05-15 @ 19:16:17
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nickan

Vilka härliga blommor! Snöar idag också så jag behöver inte ha brått att skaffa några själv än! Ha dè

2008-05-15 @ 23:05:53
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0