muskelträning ;)

jag har nu promenerat till den nyöppnade gymmet, de har öppet hus idag.
vi och några smög runt och kollade på maskinerna, som man ska
träna med....

jag satte mej i en, för att testa, då började en att fråga, tror du man får pröva.....
det är väl klart att man måste få prova, maskinerna sa jag....samtidigt som jag jobbade med
benmusklerna.

hon som öppnat stället hörde visst.....sa högt, ja men, pröva på ni.....

jag prövade varenda maskin och muskel i min kropp, sedan köpte jag ett 10-kort...

så nu ska jag börja på tisdag.....tror ni att jag hinner att få magrutor till sommaren;)

jag bara skojade.  ska bli roligt att få jobba med mina svaga muskler, dom har
blivit så svaga, sedan jag fått mina sjukdommar.......

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du blir säkert vältrimmad till sommaren. Aurikel/ Viva Victoria är namnet på mina små solar till blommor. Den finns säkert på Plantagen.

2008-03-29 @ 15:28:03
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Ammi

jag var på väg in där i dag men
jag vågade inte....skulle så gärna vilja styrketräna lite då jag gjort det i massor förr och mådde hyffsat.

2008-03-29 @ 19:14:35
Postat av: Mia

Du kan väl inte träna för hårt, jag menar att det kanske inte är så bra? Eller..??

2008-04-01 @ 09:31:35
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: sexleksaker

Rekommenderar sexleksaker www.intimleksaker.com

2011-08-21 @ 21:38:21
URL: http://intimleksaker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0