kvällshumor :D

tittar på anna pihl.

har varit ute på en promenad, sedan hann jag med ett varmt bad oxå.
missade bara några minuter av tv-programmet.

självklart ska jag kolla på csi, att man aldrig lär sej att lägga sej när
man är trött.

köttfärspajen som jag gjorde var lyckat den här gången oxå.

imorgon får vi hoppas att amanda kan fortsätta med sin slalomskola.
snart är snön i slalombacken ett minne blott.


Hämnden är ljuv

I stadens park hade det stått två statyer, i evigheter verkade det som, mitt emot varandra, en manlig och en kvinnlig. En dag kom en trollkarl fram till dem och sa:
- Ni har nu stått här i 200 år, så jag ska vara snäll och förvandla er till levande människor i 30 minuter. Men kom ihåg - det är bara 30 minuter, så använd dem väl.
Trollkarlen svängde med sitt trollspö och de två statyerna försvann bakom närmast buske, där det hördes fniss, skratt och lite annat med. Efter femton minuter kom de tillbaka alldeles utschasade och trollkarlen frågade varför de inte gjorde det en gång till eftersom de fortfarande hade femton minuter till godo. Då vände sig den manliga statyn mot den kvinnliga och sa:
- Ok, men den här gången håller du duvan och så skiter jag på den!

image254

dagens maträtt.....köttfärspaj


Kommentarer
Postat av: Ängeln

Vad jag stoppat i pulvret?? Frågan är vem som stoppat något i mitt pulver, men nu är jag mindre agressiv...ha ha.

Pajen ser god ut (har bara käkat pulver idag) *kurr kurr*
Hur går det med ditt pulver?? har det börjat hända något?
Känns som om jag står still i vikten men det kan tydligen gå lite trögt innan det sätter ordentlig fart så det är bara att härda ut :)

Ängeln

2008-03-03 @ 21:25:19
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Nickan

Pajen så delikat ut! Här fick det bli crepes idag. Häftigt att börja göra vår! Här har vi inte en chans på sådant! Jag ska ta med mig diggin och visa vad det snöat i helgen! Ha de

2008-03-03 @ 23:32:48
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Anna

Här snöade det igår och idag är det kallt så snön ligger kvar! Härligt tycker jag.
Gillade historien och middagstipset. Jag har Tacoköttfärs kvar det borde bli en god paj!
Må gott!
Anna

2008-03-04 @ 08:44:47
URL: http://enannassida.blogg.se
Postat av: P

Mm...gottigottgott,har meddelat dem nu!Kram på dej! =)

2008-03-04 @ 19:20:17
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0