kvällsbestyr

har varit ute på en timmes promenad..jag har märkt
att jag känner mej trött i smalbenen...när jag är ute och går.
och då spänner jag mej i benen, då känns det jobbigt....vet inte vad detta är....jag går trots att min
kropp inte vill, verkar det som.

jag har spelat kort med robert "finns i sjön", jag vann, så klart,hehe.

sedan har amanda grejat med lera...som jag har härdat i ugnen.
och spelat ett hundspel, med henne på play station 2....nu är jag trött.

imorgon klockan 9 ska jag träffa en läkare, jag har tagit sköldkörtelprov i måndags, får
se om det är högt nu oxå.

inget att se på tv-n, bara hockey, för hela slanten.....suck.

MySpace Comments - Good Night and Sweet Dreams
MySpace Layouts - Good Night and Sweet Dreams
Free Comments & Graphics

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Låter som benhinneinflammation eller kompartement om det är framsidan du menar annars har jag ingen aning.
Är det framsidan så säg till så kan jag tala om hur du vet vilket det kan vara.

Ulle-Bulle

2008-03-18 @ 21:33:25
URL: http://www.andar.blogg.segg.se
Postat av: Nickan

Vad skönt att det äntligen blir av ,detta med läkaren! Ha dè hörs i morrn!

2008-03-18 @ 21:34:17
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Nickan

Hej! Den Rosa utan tak som har fått vinstbucklan är min! Tror du jag längtar till våren!? Den rosa som står med de andra fordonen är min kompis Ankis! Kolla
December 2007 på min blogg där ser man hela bilen! Den blå och vita motorcykeln Harlyn är min mans! Bra att hitta när man ska göra iordning en monter på utställning!

2008-03-19 @ 09:50:16
URL: http://opelnickan.blogg.se
Postat av: Ängeln

Hoppas det går bra med provet och att du ändligen får ordning på det!!

Ang. benen. är det musklerna längs skenbenens yttersidor? Känns benen stumma när du går och är muskeln öm och hård om du drar med finrarna över den?
Man ska vara försiktig så att det inte blir ett kroniskt tillstånd (jag har lärt mig den hårda vägen).

Ulle

2008-03-19 @ 10:57:58
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Ängeln

Det finns något som heter kompartement syndrom (det jag har fast jag har kronisk).
Det är en idrottsskada, överbelastningsskada. muskeln som drabbas är den jag tidigare nämnde och då är det viktigt att vara vaksam. Muskeln beöver vila, massage och ska tänjas men betyder inte att man måste lägga av helt. Skadan karaktäriseras av att muskeln blir hård och spänd och värst neråt anklarna. Bennen känns stumma och det smärta när man flexar foten.
Hoppas det går över av sig självt för man kan ju få något som heter träningsvärk också ;)

Ulle

2008-03-19 @ 11:49:20
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0