idag

ska jag städa tv-rummet, det ska jag....det står så på min lista.

får se om lennart kommer ihåg.....idag träffade jag lennart för 21 år sedan.
bara 17 år, var jag, jag brukar säga till lennart att det var min otursdag.
för då för 21 år sedan var det fredagen den 13:e, ....vilken osis.

sitter på jobbet, det finns inte så mycket att göra just nu, det
kan kännas töligt ibland, tiden går så långsamt då.

vad ska ni göra idag ???
vad har ni för väder????

här är det grått och trist,blir säkert regn, regn, regn.

påsken är snart på intågande, hoppas att solen vill komma fram då, så man får känna
lite vårkänslor då.

mina barn har påsklov,jag önskar att vädret är fint, så att de kan vara ute, mera då.
får se om amanda och jag ska ta en tur till torsby med rälsbuss, för att
hälsa på hos syrran.....det beror på om hon inte får jobb då. och hur alla mår.

hela familjen ska dit några dagar under sommaren, då får vi ligga i deras husvagn, det
är så trevligt, och man får vara med emil mera.

här får ni alla bloggare av mej, blommor, för att ni är så snälla och kikar in till mej.


MySpace Comments - Flowers and Roses
MySpace Layouts - Flowers and Roses
Free Comments & Graphics

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Åhhh, tack för blommorna :)

Karlar är karlar som sagt, kort minne har de ibland också, hoppas det inte gäller din gubbe idag iaf.

Ha en bra, vad säger man, otursdag? ;)

Ulle

2008-03-13 @ 09:40:03
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mia

Ha det gott idag på 21-årsdagen! ;-) Och tack för de fina blommorna, dom skulle du ju ha själv! *L*

2008-03-13 @ 09:57:19
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Caroline

Åh herre jösses. Jag minns bara Lennarts ben jag när ni blev tillsammans.
Vad kul att ni vill komma och hälsa på.
Det ska bli så roligt.
KRAM

2008-03-13 @ 12:23:01
URL: http://vitlantligsjal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0