godmorgon lördag

ibland kan man fundera på varför..när man får sova, så vaknar man.
jag sitter uppe ensam nu, resten av familjen sover, de har det bra de...som kan sova.

vädret är inte det bästa, det regnar ute.

amanda ska på 2 st kalas idag.......den första är mellan 13-15....och den andra är mellan
16-18.   hon har sitt planerat idag.

lennart ska på hockey. brynäs ska spela mot färjestad..han bor i karlstad, men
håller på brynäs....att han vågar sej dit...men det är klart, så dåligt som det gått
för brynäs den här vintern.....så är det nog lugnt....vi får väl se vem som får stryk...

jag och robert ska vara hemma.....om det inte ringer en kompis till honom.

ikväll ska jag kolla på andra chansen, på melodifestivalen.
ska ni det oxå ???

lägger in ett par bilder från vänern som jag har fotat.

image265

image266


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo, det är typiskt....vaknade före 7 i morse, till ingen nytta alls *L*

2008-03-08 @ 12:40:58
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jaaa du....Brynäs går det inget vidare för,synd om dem.
Fina fotografier.Jag ska se melodifestivalen,andra chansen.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-03-08 @ 13:46:25
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna

Jepp jepp här blir det festival o friidrott. Zapp zapp. :D

2008-03-08 @ 15:47:45
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Svärmor

Jättefina bilder. Igår på Lets danse såg första
avdelningen, satte äggklockan så jag skulle se finalen, vakna ca kl 2.00. besviken, ringde Lövnäs
men ingen hemma, ringde Eivor hon sov men vakna
så hon visste hur
det gick.------ja, Ja, Ulla

2008-03-08 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0