äta räkor ikväll :)

då har man varit till ikea, igen...det är farligt att ha denna affär i våran stad.

nu köpte jag en byrå som jag ska ha i sängkammaren, så det blir att snickra ihop
den.....får hoppas att det är lätt, och att inget fattas.

sedan har vi helghandlat......ska bli räksmörgåsar ikväll.
en del tycker att skala räkor....är för mycket jobb, för lite mat......men det är gott
och samtidigt kladdigt.....mums.

mera humor på tapeten.

Hos doktorn

En man kommer in till doktorn och säger:
- Lova att inte skratta!
- Naturligtvis, jag har arbetat som läkare i 20 år och har aldrig skrattat åt en patient.
Patienten tar då av sig byxorna och kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren har sett... Det är inte större än korken till en kulspetspenna. Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack. I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger:
- Jag ber om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mig! Jag lovar att det inte kommer att hända igen.. Okej vad hade du för problem? frågade doktorn.
- Den är svullen...

www.humorbrevet.se

här kommer ett par bilder från vänern, som jag fotograferat.

image262

image263

Kommentarer
Postat av: Valross

Det svider i fingrarna bara jag tänker på att skala räkor...men det är onekligen en underskattad klassiker.

2008-03-07 @ 17:29:33
URL: http://valross.blogg.se
Postat av: Mia

Härliga sjöbilder!
Skrattar tyvärr också åt den lille... ;-)
Kycklingen blev jättegod, rekommenderas! Tror den blir god om man gör efter receptet också *L*

2008-03-07 @ 18:52:20
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Glömde ju....Jag har satt riddarsporre, akleja, chili, trumpetblomma, buskkrasse, svartöga, kardinallobelia och slätbladig persilja *puh*
Sen kommer dahliorna och chokladblomma! Men dom har jag inte fått än! *L*

2008-03-07 @ 19:19:54
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0