vad ska vi göra idag ???

så där ja......nu har jag dansat kring midsommarstången........små grodorna, och jag har
gått igenom hela veckans göra lista med att så göra vi, när vi tvätta våra kläder, morsgrisar
är vi allihopa  osv, osv.....

idag är en dag, som kommer att vara seg, alla grannarna är väck, vädret är
kass, och ungarna kommer att säkert driva mej över djävulsgapet, med att de har
inget att göra...........säger dom som har ett rum fullt med grejjer, de har det för bra.
det skulle varit förr i tiden det........när barnen fick göra kossor av kottar......bortskämda
det är vad de är.

idag ska jag vara så töntig, jag ska städa skåpen i köket, ska man verkligen göra det på
midsommardagen, kanske inte, men jag gör det..........

vi hade i allafall tur med vädret, igår, inte en droppe regn kom det.



amanda åker segelbåtar på liseberg

Kommentarer
Postat av: Nickan

här var vädret skapligt också förutom att det blåste! Jag ska göra hemmagrejer som inte hinns med på vardagarna. En lugn dag utan måsten, det gillar jag! Ha dè

2008-06-21 @ 13:45:26
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0