tandsten

om en timma ska jag fara, till tandläkaren, för att ta bort tandsten.
för 2 år sedan, började jag att få tandsten, förrut hade jag inget.
och nu från 1 år sedan får jag gå dit 2 ggr om året.

jag tror att jag skyller detta på mina mediciner, och sjukdommar, eftersom mina antikroppar
jobbar i min kropp, nånstans, som läkarna säger.
sedan har jag lägre imunförsvar.....och tandsten är ju inflamation, som har satt sitt
fäste i min mun.......grrr.

amanda lekstuga har vi fått tag på en familj som ville ha den.
vi fick denna lekstuga själva gratis av grannen, så vi ger den vidare bort
den gratis.
så idag ska jag ta ut grejerna och städa ur den. då blir det ju tomt där, det är
nu som jag ska bearbeta om ett växthus, med lennart.
han var medgörlig för några veckor sedan.

jag tänkte köpa en senare under sommaren, för vi ska ju på
semester. sedan ska det grejas lite där lillstugan stått.
vi får se......



här har vi min sista färg av azalean min. orange.....
solen smeker blommorna här, jag tror att de trivs, vad tror ni ??


Kommentarer
Postat av: Nickan

Vad vackra blommor! Måste bara kolla om man kan ha Azalea här uppe hur fin som helst och vilka läckra färger! Är sola i Karlstad i dag oxå? Här är den! Ha dè

2008-06-05 @ 10:25:07
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0