små grodorna

små grodorna, små grodorna
är lustiga att se.......

ska hela sverige sjunga, och dansa runt en midsommarstång......en
lustig tradition.

här i karlstad vill inte vädret, visa sej från den rätta sidan, risk för regn.
grodorna blir blöta bakom öronen idag........nej, vad säger jag.

ej öron, ej öron
ej svansar hava de......




här har vi  de små grodorna från universeum, som jag fotade, och de har
inga öron och inga svansar ;)    bildbevis



amanda åker små grodorna på liseberg, amanda har ingen svans, men
öron har hon, fast hon vet inte hur man ska använda dom ännu ;)

Kouack-ack-ack, kouack-ack-ack,
kouack-ack-ack-ack-ack.

hur ska ni fira midsommar, hemma eller borta.... ????
vi blir hemma

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! håller med vad du skrev i mitt inlägg.Det är meningen att man ska kunna skriva vad man vil på bloggen, jag känner som du att det inte alltid går,nu har inte jag vad jag vet någon annan än syrran som läser.Jag vill endå inte att hon ska läsa alllt om mig och vad jag känner.

Ju mer jag lär känna er tycker jag det blir svårare att skriva vad jag känner, konstigt eller hur.

Jag har ju aldrig träffat er.Jag gillar dig för det du skrive roch du skriver kul :-)

jo just dé, vi ska vara hos mina föräldrar,de bor ca:3 mil bort.

Ha nu en trevlig MIDSOMMAR /Anna-Carin

2008-06-20 @ 10:19:19
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: soffie

skickar en regnig midsommarhälsning,hoppas du och familjen får en bra dag

2008-06-20 @ 10:20:53
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: P

Välkomna hem,visst e det skönt hemma ,men på nåt konstigt vis uppskattar man det mer när man varit hemifrån ! Vi ska oxå vara hemma ..skööönt !! Ingen stress o press på annat!! Glad Midsommar!

2008-06-20 @ 10:49:47
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Mysig bild på grodorna och så kul du skrivit...

Själv firar jag midsommar hemma.

Önskar dig en fin helg trots det ostadiga vädret.

Kram

2008-06-20 @ 13:31:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0