klumpiga jag

idag när amanda och jag gick från frissan, så hände något så genant.
det kom en bil, så jag hade bara ögonen på amanda, så hon inte gick ut i vägen.
och jag tog några steg åt sidan samtidigt.

jag kollade inte alls var jag sätter fötterna, utan ena foten viker sej ner från asfaltskanten.
och jag ramlar omkull......är det inte klumpigt så säg.
skrapar upp ena knät, lite skrubbsår här och där.

då blir jag väldigt irriterad över mej själv, för nu värker det i min fot, så jag har väl åkt på en
lätt stukning, så jag går lite haltande nu....

amanda blev förskräckt, när hon såg detta, hon ville kolla på mitt knä hela tiden.
så fort hon såg pappa. sa hon.

-pappa, mamma ramlade omkull....

åh tänkte jag, man behöver inte tala om allt för pappa lennart.
jag grämmer mej ännu över min klumpighet.

annars är det bra, skönt att våra hår är klara inför sommaren, nåt positivt i detta inlägg.



idag smög jag mej in på granntomten, de var inte hemma, de var på jobbet.
då passar jag på att fota denna skönhet....

Kommentarer
Postat av: soffie

Å vilken tur du ej slog dej mer än så,kan tänka mej din lilla blev förskräckt för mammor ska ju inte slå sig ju!

guuu va läcker blomma du tagit i smyg!

Har du hört att vi får båtbuss,den hade visst premiär igår,ska åka den i sommar.Undrar om de har gjort iordning ute vid Tynäs för den turen lät spännande tycker jag.

Hoppas foten känns bättre nu!

2008-06-03 @ 22:55:04
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0