växthuset

är på gång, jag lovar......jag har pratat om detta nu i en månad, och jag
har grävt en del, som ni har märkt......
nu börjar ni att undra om jag hittar på allt, jag ger ju inget bildbevis.

nu har jag tagit i min kamera, och förevigade detta bygge.......som är på gång.

idag har jag städat, och jag har varit i tvättstugan,imorgon ska
lennart och amanda till sunne vattenpark, då ska jag passa på att baka bullar, de
ska vara till amandas födelsedag som hon har på fredag.
tårta slapp jag att göra, det skulle en av gästerna göra.....spännande, ska det
bli......för hon gör så goda tårtor, mums, det suger redan i min mage.
ska försöka att komma ihåg kameran.

här kommer bildbevisen på mitt växthusprat...




Kommentarer
Postat av: Evelina

blir nog bra det där:)

2008-07-23 @ 17:02:49
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå...inte ska du vara avis på mig....nu har du snart ett "Garden" du med.Vad ska ditt heta? Det måste ju ha ett namn... ska jag klura åt dig? Vad kul vi ska ha...kan utbyta ideer o tankar i växthusens värld... Nu ska det glasas det är ju så kul...du kommer bli såååå lycklig i ditt glashus..Kram på dig.

2008-07-23 @ 18:24:26
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0