hundar och gubbar =)

idag bär det iväg efter lunch till stan, för amanda och mej, det kommer säkert att störtregna då, det har det gjort i flera dagar efter lunch, tråkigt.

burger king står det på menyn idag ..........inte så hälsosamt....
vi ska möta upp lennart och robert på tågstationen, de kommer hem nu.
äntligen..........jag kommer att få tillbaks min bärbara dator, som de snodde med, nu kan jag lägga
in mina foton igen, betty boop har varit stand-in, om ni har märkt det =)

nu tror ni att jag blev mer glad över att få tillbaka min dator, än att killarna kom hem.
eller det kanske jag gör........det får ni avgöra själva?

och min födelsedagspresent har de köpt i stockholm, ska bli kul att se vad de har
köpt, jag fotar den, och lägger in presenten ikväll........ jag är som nicke nyfiken nu,hihi...

citat
Varför lägger en kvinna ned tio års arbete på att försöka ändra en mans vanor och klagar sedan över att det inte är samma man som hon gifte sig med?
barbra streisand

ett litet citat som barbra streisand har kläckt ur sej..........tolka den ni, där kan jag stå och undra, fast
jag har försökt i 20 år jag...........varför, varför ok jag ska lägga ner med det, tror jag........=)
de säger att man inte kan lära gamla hundar att sitta, ett annat citat........de hör nog ihop de 2 citaten.

hundar och gubbar det rimmar nästan........ när man är ute och går med hundar, så får man plocka
upp deras skit.
och att vara hemma med gubbar, då får man plocka efter deras skit.....näää vad vulgärt det blev.
nu får jag sluta att skriva.

det är konstigt att de flesta dagar har jag svårt att skriva i min blogg, men så var det inte idag. Glitter Graphics

Betty Boop Glitters

Kommentarer
Postat av: soffie

Å idag regnade det ju bara lite nu på kvällen men fyyy va kallt det är ute...

du måste ta med dej familjen å kolla in utställningen på Hammarö,tyvärr var det nästan slutsålt men konsten finns att beskåda fram tills 3augusti.

Hoppas det blev nåt gott på Burger King,själv har vi käkat Pizza.

2008-07-18 @ 21:15:16
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad jag skrattar...och ler igenkännande åt ditt inlägg! S

2008-07-18 @ 23:11:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Nickan

Boys will be boys! Jag är så nyfiken på vad du fick av Stockholmsresenärerna! Blev det något handlat idag?

Här har vi haft åskregn och hagel! Ha dè

2008-07-19 @ 00:12:47
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0