stick i armen

har varit och lämnat prover nu på morgonen, sköldkörteln, läkaren ringer
om några dagar, hoppas att det är stabilt nu....

sköterskan som skulle sticka mej, ville ha den armen som jag vet att de inte får något
blod av........jag sa du får ta den, och jag hade rätt......man känner sin egen kropp.

imorgon ska jag till frissan, jag ska inte göra ljusa slingor, är väldigt trött, på
utväxten, mitt hår växer med raketfart......så jag ska färga det åt nåt brunt nyans.
vi får se vad frisörskan och jag kommer överens med.

citat
Barn är inte bara en tröst i ålderdomen. De påskyndar den också.

särskilt när de kommer upp i tonåren, det är visst då som de gråa hårstråna
kommer........men amanda är i lilltonåren hon är snart 7 år.......tolka det ni???

jag har aldrig lagt ut bilder på mej själv, men nedanför så får ni se mej, hur jag
såg ut när de stack mej i armen idag, helt paralyserad, haha.



ja ni, nu blev ni helt paralyserad..........nej hon är från skansen, lennart fotograf.
men man vet aldrig, jag kan ha rymt därifrån moahahhah...

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Samma som du vet jag vilken arm det är lättast att sticka i.

Men ofta händer det att sköterskan envisas med att vilja sticka i den andra, men om hon gör som jag säger så brukar det gå bra ;-)

Kul bild på Lemuren ;-)

Ha en bra dag och lycka till med hårklippningen och färgningen.

Kram

2008-07-21 @ 14:44:46
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Nickan

Är du som mig? Vill ju att de som läser min blogg ska fortsätta med det! Därför har jag inga kort på mig själv! Tycker inte om att se mig själv på kort! Kanske jag ska lägga in ett från 80 talet!! Ha dè

2008-07-21 @ 16:13:56
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ...inte är du väl en Lermur... även om dom är väldit ssöta så hoppas jag nog och vet at du är såååå mycket bättre. Jag har aldrig varit rädd för sprutor

2008-07-21 @ 19:11:53
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj där försvann min kommentar...jag har just fått en laptop som jag inte har koll på. Sprutor ja....blodgivare du vet..vi är vana.

2008-07-21 @ 19:15:03
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0