sol och värme

nu är den här.....nackdelen är att växthusarbetet har stannat av.
men lennart (glasmästaren) har lovat att fixa det denna vecka.
idag sov ungarna till halv 10....jag lät dom sova, för de har
varit så gnälliga i ett par dagar, det är väl varmt åt dom.
och svårt att sova är det åxå....så jag hoppas att
gjorde mej en välgärning, när de fick sova
lite extra .

idag var jag och styrketränade, det var första gången
nu i juli, kroppen hade tagit semester.
men nu är det dax att börja.
jag trodde att jag skulle svettas bort, när jag körde vikterna.


här har vi våran sol, visst är den fin....


Kommentarer
Postat av: Anna

M mm nu vill man börja träna...jag har cyklat till sommarhuset varje dag nu i en vecka.... alltid något. Härlig solros du har... Ja nu får vi hoppas att glasmästaren tar på sig handskarna snart..

2008-07-28 @ 20:00:11
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0