mordkommissionen

snart ska jag kolla på mordkommissionen, jag har sett alla redan, men
nu när man kan köpa dom via aftonbladet, då måste jag ha dom....
så nu håller jag på att gå igenom dom igen.

vad tycker ni om mordkommissionen??

vi har ingrid, fischer, la cour osv....

annars har jag gått runt och plockat, sedan ska jag börja planera amandas 7-års födelsedag
som är på fredag, vad jag ska bjuda, och hur många som kommer, det ska bakas.
men jag ska ta det enkelt......då kommer man längst.

och att montera ihop växthuset grusades helt, fy tusan vad det ösregnade.
imorgon jag ska gå igenom stockholmskorten som lennart fotade, när de var där.
men jag kan visa er en blöt historia....


det var så varmt så att fåglarna badade, herregud vilken blöt fågel.

citat
Vi är den första generationen som har blivit uppfostrade av TV i stället för av föräldrarna.


kan detta vara sant, jag tror det,hehe

Kommentarer
Postat av: Nickan

Här ser jag solen! Mordkommissionen är en av de bästa serier jag sett på länge! Följde den när den gick på tvn. Barnkalas är ingen lek! Inte avis på det! Vilken blöt fågel! Inte ofta man ser dem så! Ha dè

2008-07-21 @ 11:51:49
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0