jag bloggade inte igår

det kändes konstigt, med en dag inteblogga, fast jag var hemma.....det bara blev så.
idag kommer amanda hem, så då kan jag blogga loss ordentligt, hon längtar nog hem, nu
.
och jag har fått en massa saker gjort, nu när jag har varit ensam,alla andra sa att ta det lungt nu när
jag kan göra det, men jag kunde inte sitta ner, det finns hur mycket som helst, att göra, när
man har hus och trädgård.

idag vaknade jag halv 8, varför tänker jag, jag kan inte sova när jag får......konstigt.

det här citatet, skrattade jag åt...

citat
Kom alltid ihåg att skönhet kommer inifrån... inifrån flaskor, burkar och tuber.

den personen var okänd som sa detta....... undrar om det var en man eller en kvinna, som
kläckte de orden........... fan, jag som trodde att skönheten kom inifrån våra kroppar.
nu får jag ge mej ut och köpa skönhet på flaskor, burkar och tuber , och börja kleta på
mej .......så jag blir fin.........jag som trodde att jag var det innan ,hehe......självironi på
hög nivå.
vad tycker ni, var kommer skönheten ifrån egentligen???

Glitter Graphics


Betty Boop Glitter


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönheten hos en människa är sättet hon behandlar andra på. Snällhet... ja den rätta snällheten. Snällhet kan vara att bry sig att vara varm och givmild. Med ord och glada härliga kommentarer på en blogg. Du är snäll.Ja en riktig skönhet... :D

2008-07-16 @ 09:37:12
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

Å va mysigt att de kommer hem nu och va bra att du fått massor gjort,perfekt!

fniss bra citat!

å du vart tog sommaren vägen det känns ju som höstvindar ju!

2008-07-16 @ 09:46:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Skönhet kommer inifrån. Känner man sig vacker och stark så utstrålar man skönhet.

2008-07-17 @ 06:20:36
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjena... hur känns kroppen.. ledbruten och muskelvärk. Japp det var väl det jag visste... men man glömmer allt bakom glaset kan jag meddela. Gräv på ..hej o hå.

2008-07-17 @ 08:06:18
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0