ajajajaj

säger jag, från 5 igår afta, till halv 12 på kvällen, har jag haft gallstensanfall.
det gör så jävla ont, nu svärde jag  ( amanda säger svärde).
man har så ont att man inte kan vara stilla på samma ställe, något längre stund.
för 1 1/2 år sedan hade jag min gallstensanfall, får hoppas att det inte kommer nåt mer
i de här dagarna, annars
måste jag ringa, sjukvården.
jag kommer ta det lugnt med grävning idag. men vi ska göra stommen till växthuset
som ska ligga efter marken, så att jag ser var jag ska gräva mer.

det är visst inte bara att skaffa ett växthus, det är en massa arbete som kommer till, men
det är kul, jag har inte bråttom, det är nästa sommar som det ska bli tomater och
gurkor och annat nyttigt kanske, vi får se.


gallstensanfall lika med djävulen................. han har varit i min gallblåsa, väck med dej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nääää vad synd... ont som självaste f-n ser jag. Hoppas det går över... ja ta det lugnt med byggandet... det ÄR mycket jobb.. mer än någon tror.

Men....det är värt varenda timmas arbete. För det kommer bli guld för dig...

2008-07-11 @ 10:26:38
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy fasen! Opererade mig för snart 2 år sen, vad skönt! Det rekommenderas...

2008-07-11 @ 20:26:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Oj,....det låter inte roligt, gallstensanfall gör jätte-ont

Vet inte om jag också hade något liknande när jag var yngre.

Jag har haft vid några tillfällen ont som kom helt plötsligt och jag gick omkring dubbelvikt i rummet av värk eller vred mig i sängen, men efter några timmar bara släppte det.

Och jag kom sedan på att detta hände när jag tagit värktablett eller hostmedicin med Kodein i.

Har hört att det kan reta gallväggarna...

Håller tummarna hårt för att du inte får mera anfall, och förstår fullt och väl att du vill svära över det...så svär på du ;-)

Kram



2008-07-11 @ 22:19:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0