80 st, vadå??

kanelbullar herregud, när jag ska göra något, så ska det vara rejält.
jag skulle baka bullar idag, jag tänkte i enkel sats.
det är lagomt och bra.
men när jag drog igång, så dubblade jag det, så jag har gjort 80 st kanelbullar.
så nu har jag fullt i frysen =)

lennart skrattade när han såg påsarna, frukost tänkte han.......stopp sa jag
detta är till dom som kommer och hälsar på.
jag nästan såg tankebubblan från hans huvud det stod " det hon inte vet....."
jag ska sätta hänglås på dörren.

än så länge så har jag 2 st förslag som jag gillar, till mitt
växthusnamn, men det är bara att komma med flera....
här har vi de 2 som kittlar mitt innersta...

carpe diem  
Mi casa




Klappa takten alla bagarbarn bullfest,
bullfest hela dan.
Vetemjöl från livets grottekvarn bullfest,
bullfest Hela dan.
Vi är alla glada bagarbarn bullfest,
bullfest hela dan.
Slå på stort det har vi alltid gjort
så det är bullfest, bullfest hela dan.
Klappa takten under vilda stön bullfest,
bullfest hela dan.
Knåda degen det blir wienerbrön bullfest,
bullfest hela dan.
Lyckans tårta lyser giftigt grön bullfest,
bullfest hela dan.
Slå på stort det har vi alltid gjort så är det bullfest,
bullfest hela dan.


glitter-graphics.com


Kommentarer
Postat av: Anna

Ok... jag beställer ett lass med bullar. Tack!!

H mm låg i hängmattan o klurade på namn... snart leverar jag...

2008-07-24 @ 19:41:50
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu kommer en hel massa kreativa förslag direkt från sjökanten... :D

Greenroom - Heaven - Dreamhouse- Paradis eller Paradise (engelska).

Klart slut från lantisen i hängmattan. Kram på dig.

2008-07-24 @ 20:20:07
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Här är det fortfarande helt tomt i huvet...som vanligt!

2008-07-24 @ 22:33:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm jag tror jag gör ett besök hos dej innan vi åker ut på Vänern imorrn...

å de namnen va ju jättefina.

va betyder de?

Är det fånga dagen den första?

kramen

2008-07-24 @ 23:49:17
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0