slängde sina barn från en bro, idiot. :`(

alltså hur kan man göra så mot sina barn.

orsak: hade grälat med sin fru, då måste hon straffas.

varför de bråkade:  han hade en flickvän vid sidan om (otrogen).

därför kastar han sina barn som är 3 år, 2 år, 1 år, 4 månader, ner i vattnet.
som är för små för att kunna simma.

han kanske gjorde så för att bli av med ungarna, när han skiljer sej från.
sin fru, inga barn, inget underhåll, det är bra tänkte fårhjärnan säkert.

istället får han sitta i fängelse och ruttna bort resten av sitt liv , milt straff tycker jag.
han skulle bli lämnad mitt i havet, och drunkna, så som sina barn.

om vi går till stackars mamman, kan hon bli normal igen, hon fick allt ett hårt straff.
den hårdaste av alla.

läs , vad tycker ni om dena tragiska artikel

www.aftonbladet.se/nyheter/article1598725.ab

Jag har placerat min blogg i <a href="http://bloggkartan.se/registrera/11417/karlstad/">
Karlstad</a> på bloggkartan.se


Kommentarer
Postat av: Nana

Sitter här tårögd efter att ha läst artikeln. Har själv en pojke på 4 år och jag skulle ALDRIG göra NÅGOT för att skada honom! Hur kan människor göra något så hemskt? Sina egna barn, sina egna 4 barn?!?! Vad har de gjort för att förtjäna det? Eller hans fru? Det va ju han som va otrogen, idioten!! Det sägs ju att det finns människor till allt och det gör det verkligen! Jag blir så AAAAARRRRGGGGG!!!

2008-01-10 @ 11:55:18
Postat av: Ängeln

Skönt att röntgen var bra. vet precis hur det känns efter långvarig hosta, det enda positiva är att man får träningsvärk i magen och det betyder att man har muskler men inte trode fanns ;). Hoppas du snart blir bra.
Kul att man varit saknad, :)

Gud vad hemskt, jag orkar inte läsa den men gud vad hemskt. Inget straff är nog för ett sådant brott!!!!

Ha en bra dag
kram ängeln

2008-01-10 @ 13:06:46
URL: http://www.andar.blogg.se
Postat av: Mohammed

Vid den åldern så tvivlar jag att de överlevde kollisionen som uppstod då de träffade vattnet från den höjden. Sitter själv med tårar i halsen av att ha läst detta förskräckliga brott. Tvivlar att någon av de överlevde... Hoppas jag har fel! Alltid bra att det hände i USA, dödsstraff, även det för mild straff.

2008-01-10 @ 13:43:36
Postat av: marie

svar till nana och mohammed.

ingen förtjänar det idioten har gjort, jag tycker synd om mamman som tror att barnen kan ha överlevt.
de finns inte, men det är en naturlig reaktion av henne.
ha dä

2008-01-10 @ 13:53:39
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: mormor

Det är en mycket sjuk människa som har gjort detta hemska. Samhället är fullt av psykiskt sjuka människor som inte söker vård eller inte får den vård de behöver. Det är så lätt att söka sjukvård när man har ont i foten men när det kommer till psykiska sjukdommar så är det många som inte vågar eller vill söka vård. I USA och andra länder måste man ha en sjukförsäkring för att kunna söka vård, har du ingen sjukförsäkring får du vackert försöka klara av livet själv.

2008-01-10 @ 14:10:29
Postat av: Lillepip

FY F--------------------------------N,säger jag bara,finns det ett helvete så kommer han dit........
Blir så fruktansvärt ledsen på såna idiotinobrain..

har inga fler ord...

2008-01-10 @ 20:45:42
URL: http://www.lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0