övergrepp på 300-400 små pojkar

"Fickmannen" misstänks för sexuella övergrepp på minst 300-400 pojkar och kallas för Norges värsta serieförbrytare genom tiderna.

www.aftonbladet.se/nyheter/article1608288.ab

jaaaa, vad glad jag blir, när de äntligen får tag på , fulingarna.
hoppas att om allt går bra, att han aldrig kommer ut igen.

säkert har han varit över till svenska sidan, och hittat unga pojkar som han vill ha.
usch, vilka typer det finns.

men det är väl en droppe i havet, det finns många pedofiler kvar.
och nya kommer det hela tiden, och brotten blir mer allvarligare.
framtiden ser inte ljus ut. med allt som händer i världen.

godmorgon får jag säga, har sovit i min nya säng, där man kan hissa upp huvudändan.
men något som jag reagerade på, var att när jag vände mej i sängen inatt, så gnirkade det till.
inte så bra, med en säng som gnäller, så fort man ska vända på sej.

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS
FEEDINGTHEDESIRE

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det går väl an när du vänder dig....men gör inget annat i sängen.....;)

Att du orkar engagera dig, jag mår så dåligt av att läsa om allt elände som händer barn men tack vare dig är jag iaf lite uppdaterad :)

Ha en bra dag!!!

Ängeln

2008-01-11 @ 13:21:38
URL: http://www.andar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0